Sunday, December 8, 2019

BBM3410SATU: instagram (ketenangan)


Bagi seorang gadis yang bernama Aisyah, ketenangan baginya adalah umoama ombak yg lembut beralun, tenang bergelora dan sampai saja ke tebing, busshhhh!! Hempasan air pecah kebatu. Sungguh, sangat menenangkan.

Teringat masa kem NLP 3 hari 2 malam di The Regency, Port Dickson. Aktiviti setiap pagi dengar bunyi ombak di tepi pantai. Duduklah kami sebaris dari hujung sana sampai hujung sana. Tutup mata, dengar dengan telinga. Berapa jenis bunyi ombak. Lagi banyak jenis bunyi ombak yg kita dengar, ombak dari tengaj, ombak dari tepi, ombak dari depan, bunyi angin, bunyi burung, bunyi pasir. Iti menandakan kita seorang audiotori. Seorang yg punyai kekuatan melalui pendengaran. Seornok sangat.

Pada waktu malam pula, kami buat makan makan steamboat di tepi oantai, di bawah pokok kelapa, dipayungi awan gelap, dutemani angin sejuk dan diterangi cahaya bulan dan lampu restoran tepi pantai. Seronok sangat.

Semua ini ditaja oleh wazan UPM dan harus dibayar balik dengan mendapat Ijazah Kelas Pertama

Link di sini: https://www.instagram.com/p/B46OdxcluDu/?igshid=14nx4fsgskd0k

No comments:

Post a Comment

Hikmah Di sebalik Siang dan Malam

Bismillah. Alhamdulillah. Assalammualaikum wbt buat pembaca blog Loveby Aisyah yg dikasihi sekalian. Semoga semuanya dalam lindungan Al...