Monday, November 11, 2019

BBM3410SATU : facebook (kata kata motivasi by Aisyah D'rose)


Assalammualaikum.
Saya percaya, setiap orang mempunyai kata-kata semangat masing-masing yang menjadi pegangan dikala diri diuji dengan ujian dari-Nya. Hari ini, saya akan ceritakan tentang kata-kata motivasi yang saya ciptakan khas untuk diri saya dan anda semua.
.
Saya harap, anda pun sudilah berkongsi kata-kata motivasi yang membuatkan anda berasa sangat bersemangat di ruangan komen. Semoga, kita semua sentiasa menjadi seorang yang tidak berputus asa ketika ditimpa ujian yang melanda. ♥️



Noraien Mansor dan Normaliza Abdul Rahim. (2017). Boom! With Social Media. Kuala Nerus: Penerbit UMT
#BBM3410SATU2019
#ProfDrN2019Satu
#Minggu9KelasAmali
#12November2019
#AkuMenangisBuatTugasanNi

No comments:

Post a Comment

Hikmah Di sebalik Siang dan Malam

Bismillah. Alhamdulillah. Assalammualaikum wbt buat pembaca blog Loveby Aisyah yg dikasihi sekalian. Semoga semuanya dalam lindungan Al...