Sunday, December 8, 2019

BBM3410SATU : instagram (Swafoto Bersama Prof Dr Normaliza)

Mari saya ceritakan tentang seorang pensyarah yang sangat popular di Fakukti Bahasa Moden dan Komunikasi.

Nama beliau ialah Prof Dr Normaliza. Mesti kena sebut Prof. Kalau tak sebut Prof, kena marah teruk tau!
Prof Dr Normaliza ni sangat simple, happy go licky, bersahaja. Tengok lah, mengajar dalam kelas pun cakap kau-aku je. Jadi, rasa mcm sangat rapat. Macam kawan (tapi ji Prof weh jangan main-main)
.
Prof Dr N ni kerja dia MasyaAllah, setiap kinggu kena lergi keluar shooting. Tapi, saya suka sangat sebab saya suka kepada benda yang ada elemwn kreativiti. Prof ni seorang yang garang tau tak. Kalau kau lambat je masuk kelas, habis satu kumpulan kau takboleh present. Baru aku tahu, Prof ajar kita semua supaya bertanggungjawab dengan ahli kumpulan, belajar hormat masa orang.


Kami sayang Prof Dr Normaliza. Sapa yang tak kenal tu, mesti bagai katak bawah tempurung. Artis kot!!

Link di: https://www.instagram.com/p/B5wR_hVltfC/?igshid=qhplxvy818j5

No comments:

Post a Comment

Hikmah Di sebalik Siang dan Malam

Bismillah. Alhamdulillah. Assalammualaikum wbt buat pembaca blog Loveby Aisyah yg dikasihi sekalian. Semoga semuanya dalam lindungan Al...