Monday, November 11, 2019

BBM3410SATU : twitter (Pendekatan Analisis Wacana oleh Prof Dr Normaliza)

Assalammualaikum. Hari ini saya rasa sangat berbangga kerana saya menulis satu siaran tentang pensyarah subjem Muktimedia dalam bahasa saya. Saya amat meminati beliau kerana cara percakapannya yang bersahaja, adakalanya garang tapi ada kelakar. Saya sangat menghormati beliau dan sangat kagum dengan ilmu ilmu yang disampaikan oleh beliau. Beliau jugalah antara pensyarah yang menghantui hidup saya detiap minggu. Namun, saya amat menyayanginya.

Mari baca siaran di akaun twitter saya https://twitter.com/aisyhhh3/status/1187261005056790528?s=19


No comments:

Post a Comment

Hikmah Di sebalik Siang dan Malam

Bismillah. Alhamdulillah. Assalammualaikum wbt buat pembaca blog Loveby Aisyah yg dikasihi sekalian. Semoga semuanya dalam lindungan Al...