Monday, November 11, 2019

BBM3410SATU (facebook: My Degree Life Story - Aisyah D'rose)


Assalammualaikkum pembaca budiaman sekalian. Terima kasih kerana tidak pernah jemu untuk membaca penulisan di blog saya sampailah ke hari ini. Semoga Allah merahmati kalian semua. 

Hari ini, saya nak ceritakan tentang apa yang saya buat sepanjang hari semasa berada di UPM. Yelah, sebab kurang lagi 2 bulan, saya akan meninggalkan zaman degree. Banyak sangat kenangan. Yang paling seronok ialah semasa kelang kabut tak cukup rehat, tak cukup tidur semata mata demi menyiapkan tugasan yang diberikan oleh Prof Dr N. Kami diajar untuk reda menerima setiap tugasan demi tugasan yang diberikan. Haha KAMI REDA. 
Sejujurnya, saya sangat meminati kursus ini kerana melalui tugasan yabg diberikan, saya menjumpai potensi diri saya. Hehe, jom tengok apa yang saya lalui sepanjang berada di UPM yang saya coretkan dalam laman muka buku https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=568332070598198&id=100022642290858

No comments:

Post a Comment

Hikmah Di sebalik Siang dan Malam

Bismillah. Alhamdulillah. Assalammualaikum wbt buat pembaca blog Loveby Aisyah yg dikasihi sekalian. Semoga semuanya dalam lindungan Al...